Dla urzędów i oświaty
Zakupy dla placówek edukacyjnych i instytucji publicznych (Dla Urzędów i Oświaty)
Jeśli reprezentujesz szkołę, przedszkole, urząd, ośrodek pomocy społecznej lub inną instytucję, którą chcesz zaopatrzyć w szeroką gamę produktów z kategorii:
- Artykuły biurowe i papiernicze
- Artykuły szkolne
- Artykuły piśmiennicze
- Wyposażenie dla dziecka
- Zabawki
- Książki
- Artykuły kreatywne
- Akcesoria imprezowe
- Opakowania gastronomiczne i EKO
- Środki czystości
- Artykuły spożywcze dla biura
- Nowości
- Promocje
znajdujesz się w dobrym miejscu a my serdecznie zapraszamy Cię do świata officemaster.pl :) .
Co zyskujesz?
Kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej.
- Stały i niemały rabat - 12%
- Faktura proforma - elastyczne warunki płatności i odroczone terminy płatności
- Faktura proforma w trybie ekspresowym
- Różne dane Nabywcy i Odbiorcy na fakturze
- Koszty dostawy i darmowa wysyłka
- Sposoby składania zamówień
- Bezpieczne i szybkie zakupy
- Faktury i druki zamówienia
- Korekta danych na fakturze
- Opinie
- Szeroka oferta i bardzo niskie ceny
- Masz dodatkowe pytania dzwoń śmiało!
Zasady współpracy dotyczące zaopatrzenia placówek edukacyjnych i instytucji publicznych
- Wybierając możliwość "Zarejestruj się" i potwierdzając podany adres e-mail będziemy mieli możliwość przypisania do Twojego konta stałego rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty. Rabat na produkty nieprzecenione może wynosić nawet 12%
Faktura proforma - elastyczne warunki płatności i odroczone terminy płatności
- Możesz zamawiać produkty z możliwością płatności przy odbiorze lub otrzymania faktury proformy z odroczonym terminem płatności. Standardowy termin wynosi 14 dni, jednak w razie potrzeby można przedłużyć go, wpisując odpowiednią informację w uwagach do zamówienia.
- Jeśli twoja księgowa nie akceptuje faktury proformy na Twoją prośbę wystawimy od razu Fakturę Vat z odroczonym terminem płatności.
- Jesteśmy otwarci na możliwości dostaw zaraz po złożeniu zamówienia bez potrzeby wystawiania faktur proforma. Nasi stali klienci placówek edukacyjnych i instytucji publicznych otrzymują odroczony termin płatności 14 dni. Pierwsze zamówienie wysyłamy po otrzymaniu przelewu za fakturę proformę bądź za fakturę vat z odrodzonym terminem płatności na życzenie odbiorcy. Po otrzymaniu płatności na konto mamy potwierdzone konto bankowe oraz odbiorcę faktury. Przy kolejnym zamówieniu nie czekamy na zapłatę zamówienia tylko wysyłam towar od razu na po złożeniu zamówienia z odrodzonym terminem płatności 14 dni.
Faktura proforma w trybie ekspresowym
- Jeżeli potrzebujesz fakturę w trybie ekspresowym, poinformuj nas o tym w polu „Dodatkowe uwagi” przy składaniu zamówienia. Wystarczy wpisać: „Proszę o pilne wystawienie faktury”. Wystawimy ją i wyślemy na podany w zamówieniu adres e-mail tak szybko, jak to możliwe. Ta sama faktura zostanie również wydrukowana i dołączona do przesyłki.
Różne dane Nabywcy i Odbiorcy na fakturze
- Jeżeli dane nabywcy i odbiorcy na fakturze mają być różne, nie stanowi to problemu. Podczas składania zamówienia w polu „Twoje dane” to DANE NABYWCY (np. gmina, miasto). Zaznacz opcję „Inny adres wysyłki (Odbiorca)” to DANE ODBIORCY, (np. szkoła, przedszkole). W razie pomyłki przy wprowadzaniu danych zawsze po złożeniu zamówienia możemy je poprawić.
- Jak złożyć zamówienie krok po kroku z przykładami.
Koszty dostawy i darmowa wysyłka
- Przy zamówieniach powyżej 179 zł dostawa jest darmowa dla przewoźnika Orlen Paczka. Dla mniejszych zamówień koszt wynosi 9.99 zł Paczkomatem Orlen. Koszty dostawy na fakturze widnieje jako osobna pozycje. Jeśli chcesz, aby koszt został w liczony w cenę towarów napisz to w polu „dodatkowe uwagi” do zamówienia.
- Najwygodniej i najszybciej jest złożyć zamówienie przez nasz sklep internetowy, gdzie otrzymasz potwierdzenie na e-mail i będziesz widział postępy w zamówieniu np. czy jest w trakcie kompletowania lub czy zostało wysłane. Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem 530 988 427 (pon. – pt. 8:00-16:00), e-mailem na adres [email protected].
- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze placówek edukacyjnych zapewniamy bezpieczne zakupy. Nasze certyfikaty SSL gwarantują bezpieczeństwo danych i satysfakcję z zakupów. W razie pomyłki w zamówieniu, zawsze możesz je poprawić lub anulować.
- Do każdego zamówienia dołączamy fakturę do paczki. Możesz wybrać, na kogo ma być wystawiona, a dane zostaną przeniesione z formularza do faktury. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie ze wszystkimi potrzebnymi informacjami.
- Jeśli popełnisz błąd przy wpisywaniu danych, nie martw się – z przyjemnością poprawimy fakturę. Wystarczy się z nami skontaktować.
- Posiadamy liczne referencje, z którymi możesz się zapoznać na stronie. Opinie o naszym sklepie znajdziesz na końcu naszej strony. Opinie wystawione są przez naszych klientów którzy dokonali zakupu na naszym sklepie.
Szeroka oferta i bardzo niskie ceny
- W naszym sklepie znajdziesz tysiące produktów dostępnych przez całą dobę, pogrupowanych w kategorie. Oferujemy wyposażenie dla przedszkola, szkoły w potrzebne artykuły plastyczne, kreatywne, biurowe i wiele więcej. Stawiamy na atrakcyjne ceny, dostosowane do realiów budżetowych, co pozwala na oszczędności.
Masz dodatkowe pytania dzwoń śmiało!
Zadzwoń lub napisz do nas pod adres
- email: [email protected]
- telefon: 530-988-427 w dni robocze od 8:00 do 16:00