Darmowa dostawa
Darmowa dostawa ORLEN Paczka od 179,00 zł

Zwroty i reklamacje

---

ZWROT

---

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

1. Formularz zwrotu - wypełnij i dołącz go do przesyłki

2. Odesłanie produktu - co należy odesłać:

  • produkt
  • wszystkie akcesoria produktu
  • kopię faktury zakupu / paragon

3. Wysyłka - produkt/produkty należy wysłać na adres:

  • officemaster.pl
  • GDM Partner w Biurze
  • ul. Starowiejska 77
  • 34-730 Mszana Dolna

Dodatkowe informacje dotyczące zwrotów - czego nie przyjmujemy

  • Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).
  • Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

---

REKLAMACJA

---

1. Formularz reklamacji - wypełnij i dołącz go do przesyłki

2. Odesłanie produktu - co należy odesłać:

  • produkt
  • wszystkie akcesoria produktu
  • kopię faktury zakupu / paragon

3. Wysyłka - produkt/produkty należy wysłać na adres:

  • officemaster.pl
  • GDM Partner w Biurze
  • ul. Starowiejska 77
  • 34-730 Mszana Dolna

4. Informacje dotyczące oświadczenia o skorzystaniu z reklamacji (rękojmi) przez konsumenta

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
  • Macie Państwo po wykryciu wady prawo: 
    • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
    • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
    • żądać usunięcia wady.
  • W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
  • Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na adres (officemaster.pl GDM Partner w Biurze ul. Starowiejska 77 34-730 Mszana Dolna) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.
  • Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Państwu rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
  • Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.
  • Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. 

---

Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl